| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 超長日記xdddd |
唉~
今日超黑仔囉~
本身諗住同牙珊珊去游水架><
點知牙無啦啦落雨....去死......
12點幾食飯,之後換衫去接莫沛茵再去珊珊屋企~
今日食緊飯果時..天拿水sd左個game叫我陪佢玩..咁我對住個腦食飯...咁咪玩囉
見到佢張相><係佢細個果時哇><
好可愛~~
去到珊珊屋企,我拎左個呼拉圈玩,個呼拉圈超大><
成日撞到牙珊珊同莫沛茵~~
之後牙君同牙梁婉恩都黎埋...同牙君熟小小咁多多~
行過去藍田南果時...我好憎你牙~~
莫沛茵...係到細細聲講野..雖然我知你吾係講我~~
但係你知吾知咁你令我覺得你好討厭牙~
吾係講我8咪講出黎囉~
只係同珊珊,君,梁婉恩~
你咁樣令我好憎你....算啦....反正你成日話我肥~
係因為我好蝦..我都忍左係2好耐啦...比d臉好喎~
算囉...成日都係咁架啦...算!!!!
番到屋企....sorry牙,wing yu
你打比我果時...我d語氣咁差,
係因為果時比人罵>3<
sorry...不過你叫我整下個日記d字..我整左啦..我會打比你話比你聽我整左^^
|
| SIU MingF刊登時間︰2006-07-27 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 74 | »
|