今日係放榜~
一番到學校,,個個都拎住部手機係到禁禁禁~~
當然我都係啦,,我同子琳係禁黎禁去]
到左8點5十幾果時,,我無啦啦肚痛><
跟住好快就冇事lu~
到左9點,,最緊張ge時刻到啦]]
放榜啦><
我ge成績係我ge第一志願]
姐係聖安當囉><
唉~~雖然係第一志願,,但係我一d都唔鍾意呢間咁ge野]]
一,,女校,,會好悶>< 二,,勁多是非= =
唉~~好彩都仲有梁婉恩部我姐= =
哇...好多人減呀,,佢地好慘呀><
濠b咁好成績,,竟然入唔到聖言.....減..
黃思泳聖"cat",,入唔到,,入左第5志願.....減...
真係好多人減.....我仲見到有一個人減...不過唔多識得佢= =
見到5佢地咁6ge樣...我都好想減.....
哈哈....亞娘話派到第1志願
好好,,所以叫請左我去apm食野^^
雖然學校自己唔係好鍾意,,不過唔通入高雷先叫鍾意咩...
今日莫沛茵話唔想入到基孝.....
點知我遲d先知...原來佢唔係唔想入到基孝~~
而係唔捨得d fd...
今日小kai打左比我,,問我幾多人入到聖保綠..
佢聽到個成績...失望= =
算啦...入唔到我想ge學校
不過有第一志願都好好...
|