∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日返學..聽人地講先知原來要留校..
所以去當值之前..去左打電話返屋企..講聲..
咁之後就一直上堂la..時間都好似過得幾快咁..
好快就放學lu..當場未走得la..好慘..
不過好彩個講座唔係好悶啫..但係李詠姍就訓左都幾耐..
到4點幾..終於走得la..返屋企..
返到黎..開電腦..睇新聞..先發現基仔佢整親條腰呀..(擔心)
希望佢快D好返la..亦因為咁..我0係佢個blog又留左個言..
好..之後既行程係做功課..溫書..係咁多la應該..
所以係咁先..