今日照常去做運動..
不過..rainie話唔想落去..所以就0係佢屋企轉夫拉圈..運動量少左..
之後..佢拎左本區樂民既書出黎睇..
咁佢0係度讀la..之後就到我..
睇到某個故仔..笑到我痴左線..勁辛苦..
係咁ge..有個病人同區樂民傾計..
講到話佢個女每晚唱歌氹佢訓覺..有一晚呀女遲左返..佢已經訓左..但係呀女都要叫醒佢..再唱歌氹佢訓..
0係呢度笑到我死左囉..係勁笑..勁笑..
之後想再睇仲邊d好笑..但係搵極都搵唔到..
或者可以話有ge..但係無0個個咁好笑囉..
(或者你地覺得都唔係咁好笑啫..但係我0係0個一刻真係笑死左架..哈哈)
|