∼*∼小夜.日記仔∼*∼
琴日開始..就夏令..可以早放..
but琴日要test..所有4:00先走得..
而今日呢..就要開會喎..搞到兩點幾先走得..
返到屋企..就食lunch..一路食一路睇動畫..yeah..
因間要做功課先得..我覺得好似有好多野做咁..
唔知聽日駛唔駛返學呢?!
不過..而家對於我黎講冇咩所謂..
唔駛返..固之然開心..但係如果教唔切書..又可能要補課喎..唔係太想..
所以我都唔知點..總之一句..無所謂..
唉~好攰..好眼訓..