∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日去小西..戴齊d野..就操..
之後..綵排..跟住正式繞場操..
開幕禮完..開始當值..唉~搞到好亂..唔知想點..
我覺得好攰..個個都好攰..
lunch..偷偷拎飯先..要快速食飯..因為ar sir黎..要去操..
今日斯慧姐切蛋糕ar!!
1:30當領袖生..3:00先當完..慘..
當完..坐..搵+蚊..oh~發生左d野喎..
詳細情況唔講la..就係班長喊喎..
今日攰..唔想多打..係咁..