∼*∼小夜.日記仔∼*∼
我係前晚..姨媽打電話黎..話大舅父有肺癌..不過係懷疑..確實既結果要等化驗報告出左先知..
而琴晚..我ar爸打俾大舅父..之後就俾左ar媽聽..佢地講度喊起上黎..搞到我都眼濕濕..
我真係好希望佢可以快d好返..佢仲要睇住佢兩個女結婚架ma..仲有我ar..
所以大舅父..你要振作ar..你而家除左要休息多d之外..你仲要抱住樂觀既態度..向好個方面諗..
上天..請你保佑我大舅父..祝佢早日康復..