今日返到去..就睇埋個本<<孟春情初開>>..好好睇..好好笑..
之後上英文堂..話要作三角戀既故事..我其賁諗左幾個版本..不過我唔知用邊個好..要再慢慢參詳參詳..
係第一個小息..我留係課室溫書..小青去搵老師兼買野食..
可惜..我係第一條度唔係好識點答..我唔知影響同作用係咪一樣..所以我諗住做左其他先..最後先做..
但到左最後我係最尾個條都未寫哂..仲爭結尾..搞到我做唔到第一條..好采我做左A同B..無咁傷..
lunch去左電腦室玩..而詩雅就去miss wong..佢去俾稿翜睇..下個星期要上咪..
放學勒..去左練集誦..嘩..d人好好笑ar..本來唔駛咁大動作架..但係佢地又做到有d誇張咁..
小青仲企唔穩..搞到成排人都跌哂落地下咁制..總之就係好搞笑la..
搞到我有時讀緊個陣時..都係度笑囉..
之後放勒..搭巴士..勁多人囉..仲有不停有人上車囉..逼到死..
逼到呢..小青條腰就黎頂唔順..而我就撞親塊骨..因為咁樣又係度笑勒..
我笑到隻手都無力..好辛苦..
係掟彎個陣時..根本企唔穩..係度撞黎撞去..嘩..好難捱..
好采我可以好快就落車啫..小青佢地就慘la..仲有排捱..哈哈~
不過..我而家諗返起..又好似幾好玩咁..好excited..
|