∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今日起身..又係咁勒..就係睇下電視..食下早餐..再之後做埋我應該做既家務..
跟著呢..就係睇書勒..諗住快d睇完佢..唔駛成日諗住之後既劇情會係點..仲可以快d還俾小青..
我連食lunch個時..都一路睇..好緊張ar..
最後終於睇完la..好happy ar..
陣間要做功課la..唔係太想潻..但係冇辦法la..
我仲有書要溫喎..不過我唔知有冇時間溫呢..我覺得時間好似好緊迫咁..我d功課又未做哂..點算..
我就黎死la..頂唔順lu..死左..