今日終於都有得去旅行la..可惜落雨..
其實今朝早一起身..就已經知道落雨la..我一直求個天..話你而家落雨好la..遲d就唔再落la..
結果..就係好失望..
朝頭早..除我+rainie之外..仲有詩雅..我地一齊返去學校..詩雅話俾我知佢無拎碳精個袋野..
不過佢細妹遲d幫佢拎返去..真係嚇死我..
跟著係學校(我地係8:15集合..但係佢細妹係8:45集合)..就黎夠鐘la..仲未返到黎..詩雅好心急..
好彩最後都趕得切..但係佢細妹無lala俾人話遲到..詩雅會幫佢細妹撐到底 <- 真係好家姐..
其實我懷疑個個人可能誤會左..
之後既呢一件事..就真係搞到我好激氣..佢地都唔知點安排架..搞左好耐先到我地班上車..
連d中三仲快過我地囉..真係唔知點搞架..人地d野好重架ma..又企到好鬼攰喎..
去到大棠..我地開始開爐..個爐好快就搞點..可以燒野食lu..
食完之後..就去玩..玩咩呢..咪玩"麻鷹捉雞仔".."紅綠燈".."狐狸小姐"..再之後就去左打badminton..
最後最後..我地影左幾幅photo..之後返去lu..返屋企lu..
返到屋企之後..訓覺..訓到5:00起身..預備睇小魚仙..
跟著就係咁樣咁樣勒..
p.s.張x華好無風度..唔幫下我地..淨係自己係度搵人同佢打badminton..佢同陳老公比就真係無得比..人地幾咁有風度ar..幫人開爐架..
|