今日上數學堂個時..有隻蜜蜂fly左入來..琴日都係咁..不過琴日個隻大d..
嚇到我地係度叫..跟著唔知點解伭ly埋來我度..琴日個隻都冇..今日就有..
嚇到我係度震..又叫又笑..唔知想點..差d想喊..好彩到最後都fly走左..都唔知點解今日呢隻咁痴纏..唉~
到左lunch..我又唔知點解突然之間想笑..跟著就係度笑..rainie勁無奈..
食完飯之後..我去左打badminton..本來想叫埋rainie..叫下叫就唔記得左..
到左1:30..去當值..跟著見到小青呇a..呇a話黃x譽同蔡x妍霸住來打..我聽左之後都覺得有冇搞錯ar..
之後到左中史堂..我笑到隻手無力..抄唔到筆記咁制..
總括來講..今日都係咁la..成日都唔知笑咩..總之就係好想笑la..
|