∼*∼小夜.日記仔∼*∼
今朝早起身.食左杯面. 睇埋電視..跟住開工. 之後rainie黎左 我地一齊係電腦,到,玩 而家rainie幫我打緊呢篇日記 我之前個篇點解冇人留言架. 失望呀 口合口合口合口合... 呀.今晚正呀 有龍咁威睇. 不過點算呢.要溫歷史喎 睇左先算啦 祝願我歷史合格 係咁多.講完.拜拜