|
|
2010 年 6 月 12 日 星期六  |
| 2010-06-12 |
分類: 平常的生活~~ |
妖,,你咩撚料子?
你好撚煩呀
我好忙..
係咁add我
add撚夠味呀?
我打字慢?關你咩事?
好過其他人咪得囉<---冇指名邊個
陳永X
X永樂
陳X樂
我e+係話緊佢.....你地咪撚理
|
2010 年 6 月 11 日 星期五  |
| 2010-06-11 |
分類: 未分類 |
很開心,,有你地e班朋友=]
就算我同佢嘈左....
都唔驚,,因為有你地陪住我=]
別忘記,,當你地唔開心個陣要講比我知呀
我♥好朋友=]
小柔子x柔柔♥
小彤子x彤彤♥
小立子x立立♥
小傑子x傑傑♥
小樂子x樂樂♥
小燕子x燕燕♥
小健子♥
♥=友情 |
2010 年 6 月 10 日 星期四  |
| 2010-06-10 |
分類: 未分類 |
2D,,♥
2D..♥
2D!!♥
我唔會忘記你地呀
希望下年會同你地一班啦^^
我♥2D
估唔到一年咁快就過...好唔捨得呀
♥2D |
2010 年 6 月 9 日 星期三  |
| gd |
分類: 平常的生活~~ |
今日smart好正=]]]]]]]
見到個中一既樂仔叫李頌然<.......笑死我同柔XDXD
小紅叫我唔好再係咁...要放寬自己=[]=
個Team唔好可以咁喎...=-=''''
|
2010 年 6 月 8 日 星期二  |
| 2010-06-08 |
分類: 未分類 |
14歲05個月XD<-------8/6
考試到啦
溫,,溫,,再溫
咩都唔識
XD
算啦,,,冇諗過有咩好成績=-=']]]]]]
今日冇得打波,,,,SO SAD=[[[[
要去聽簡介會..唔知去唔去好[[撞晒練跑既時間]]????@@
謝天賜,,,你係咁話我都冇用!!=-=''' |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|