陳永樂收一收皮啦 係人都知你同張玉燕有野啦 今日一薺溫書喎... 應撚左佢啦 扮晒野 叫你應下我..你有冇做到? 係到同燕傾... 睇下你有咩解釋? 心知肚明啦,,玉燕??樂仔??
陳永樂收一收皮啦
係人都知你同張玉燕有野啦
今日一薺溫書喎...
應撚左佢啦
扮晒野
叫你應下我..你有冇做到?
係到同燕傾...
睇下你有咩解釋?
心知肚明啦,,玉燕??樂仔??
今日O晒..
Miss黎搵我..話要我做風紀喎..唔知點算好?
===============================
After school,,,
去左冒險樂園..
high左..
番屋企..累了
---------------------------
明天要自省自強..冇左沙排T^T
+油呀
今日lunch打波..
落雨...high左..濕晒
笑死我..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我要努力!!讀書
..............................................
原來今日係5月27...
我要冷靜,,,,,XD
冇得唔應
原來樂同燕一齊係真
樂應左!!GD
+2♥豪
傑♥柔
Emily♥蘇皮
榕♥堅
{樂♥燕}
要幸福呀!!