前日,係我好心痛ge一日 我竟然剪哂d頭髮' 好痛呀~
一反到學校就俾人見到我個頭 戈個人就係李潔儀!!(哈哈!!唔好意思!寫到你個名咁大')
佢話:殷光雪!你就咩剪哂d頭髮呀?你唔心痛咩? 我心裡正想:我已經痛到冇哂fu!~
好'行到去學校!即成焦點! 俾人圍左個圈黎睇我d頭髮' 我d頭髮真係有咁好睇咩?只不過短左ja ma~
上到課室!有d人仲未見到! 第一反應:嘩!! 我只可十分無奈的回答:哈哈!
今日ge生活十分有趣哦!!
如果我剃光個頭咁咪仲恐怖?
各位兄弟姐妹!
我又黎啦!我打blog仔啦~
哈哈!係唔係好開心呢!(奸笑中......)
已+係9月26號'
本人反學都反左一段日子'
當我知道我ge班主任係"佢"戈陣
我係幾開心'但係如果係"佢"ge話
我會更加開心'但係已經唔可以改'真係唔開心~
好啦!!咁我讀左尼班之後'有d唔開心'因為冇幾個人係識ge
不過以我ge人緣'哈哈!已經全班都識哂!勁...
我已經超唔想反課室上堂lo!日日都要行咁多層樓梯
我數過'如果我只係上樓梯上我課室ge話'我係要行大約有100級!
有問題!如果我計埋上落樓梯4次'仲要計個大石級ge話
我真係唔敢想像我一日要行幾多級樓梯
唉!只係行一行個樓梯都行死人!仲要上埋堂
我諗係冇幾來我就會行死!!
唔講住先啦!!
本人預計我會係聖誕節先再打blog blog
哈哈
好好笑啦!!(傻笑中.......)
已+係零晨02:59
我竟然仲未訓wor"(哈哈)
已+咁ge時間
應該可以係話琴日
琴日我去左打波
我星期一已經打到得反半條人命
打到手痛腳痛
點知星期三又要再去過
唉......
真係痛上加痛呀
help me a!!!
我唔想咁快到27號呀
點算呀!!
嗚...........
記得留CM呀!!
唔該哂"