今日7點起身
then就反學啦!!!~~
唔知點解,今日ga反學時間過得特別慢 唉.......
上生物堂超悶
悶~悶~悶~
悶完之後就上maths
我根本唔明朱生係到講乜
跟住就等到我心愛ga小息~~
唔知點解中學ga小息特別短
好快就夠中
唔開心
小息後仲悶,上中史~~唉......
跟住就不停咁悶~~
悶~悶~悶~
真係好鬼死悶~~
跟住就放學仔啦!!
haaaaaaaaaa
then
上話劇仔
放假啦!!!
我等左尼日好耐啦~~
再次then
我同妮就去鷹會
行行行...
終於行到去
跟住就見到琳2&寅&儀&車里子
很開心
挽得很高興
真係估唔到鷹會d人可以咁x
有小小恐怖啦~~haaaaaaaa
挽挽挽...
挽到7點
就反屋企lu
跟住就繼續上網~上網~上網~
|