minnie92

暱稱: *■`°藍色貝殼|"
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

:: 最新日誌 ::

2007-07-13
2007-07-11
2007-07-10
2007-07-08
2007-07-07


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五 晴天
最後的上課日 開心

今日係最後1日上堂,下個星期1就考試la,就黎要離開2A啦,好唔捨得所有同學(除左D賤人同X街),Miss Fung同馬sir!!

今朝上左D悶堂,不過我未試過咁專心上D悶堂嫁!Lunch,去左明園,返到學校,見到昭哥又俾人趕出課室lu!

科學,又係同吳嘉容好專心咁上。小息,同李瑞儀佢地傾計!!國語 & 宗教就超級開心+好玩+搞笑!!

國語堂,冇人聽Miss Lee講野,全班掛住傾計!

梁韻妮 & 我就同關偉添 & 梁杰文吹水,吹得超好笑,乜都吹一餐,笑死我同梁韻妮!!!

宗教堂仲正,Miss Chan唔知係咪唔記得上堂,個堂成班出哂座勁玩!!

梁杰文衰多口,俾我捉住met粒lian!!佢又唔夠我黎,成日揾關偉添做"人肉擋箭牌",真係"鄧"關偉添可憐!!

met唔到梁杰文咪met關偉添囉!!佢俾我met中左粒lian,關偉添又幾好met喎!!我met到佢彎哂腰叫哂救命咁!

睇見佢就可憐,不過我見到佢咁,覺得好搞笑!!

乜真係咁痛咩!?

玩完一倫就放學lu,去左M記温數!!

返到屋企又好乖乖聽個補習講數

補完,ar媽拎左"風"信俾我!睇完爆興奮

我得左la,我得左la,我得左la

琴試Pass左la!!Yeah...

 

 

 

發表時間︰2006-06-17 01:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 14 日  星期三 晴天
李瑞儀生日

今日係李瑞儀生日

喺度祝佢生日快樂,同堅叔白頭到老la,kakaka.....XP

朝早上左3堂好悶好悶好悶好悶..........嘅堂

英文,Miss Fung冇返

我地成班友狂傾計

李瑞儀無啦啦攞左鄒偉業盒髮泥同我gel頭!

頂!!gel到成個癲婆咁,個頭睇落仲好"笠"添!!

跟住lunch,去左嘩鬼食

返到課室一陣

我,吳嘉容,梁韻妮都睇到一D唔應該睇到嘅嘢!!

陳卓熙班人除左昭哥條褲

嘩!!洗眼都洗唔切

宗教,數學又係悶

P.E熱死,跳左陣繩就唔想再旭

放學去M記坐

梁韻妮攞左吳嘉容本記念册睇

睇到關偉添果板

佢高度果度寫住167cm

梁韻妮話:乜原來佢咁矮嫁!!

我話:咪同小池一樣高囉!!

之後梁韻妮,吳嘉容同張婷又亂講野la!

唉......

Then返屋企又要聽個補習講廢數

今集<15/16>又有基仔la

佢仲俾小儀抽水添!!

慘慘..

仲有仲有

許鴻裕係衰人!!

http://funnyflash.com/games/facial_house/

得閒去玩下la!!

發表時間︰2006-06-14 11:59 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 13 日  星期二 晴天
基仔 疑惑

今日學校D野唔打la,打放學D野先

放學去花園街買禮物俾李瑞儀

但係睇唔岩

Then行到好累,就去KFC坐

坐坐下我同ar容,ar妮,ar婷仲開"功課言討大會"

坐到咁上下,就同ar婷搭6A返屋企

喺巴士上面,我知道左一個難以相信嘅秘密

就係.................

烏魯木齊農民原來拍過拖嘅!!!!

kakakaka......

俾我知道左e個秘密..........

佢就「大檸樂」la!!

呵呵呵呵呵呵呵呵呵.....

死la!!好驚聽完e個秘密之後會發噩夢添!!點算呢??

After that返屋企補習

好Q憎個補習ar!!

超級勁爆唔鋸佢ar!!!

10:30p.m做<15/16>

Yes!!有我至愛基仔!!

so "ka嘩兒"

佢仲拎左$8000走添

好勁ar!!

 

 

發表時間︰2006-06-13 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 12 日  星期一 晴天
鬼嫁日記 愉快

今日係學校D野唔多打la

只係俾人笑個新髮型姐

打返頭先D野先

9:30p.m做 "鬼嫁日記"

小池 份ar

佢係做一個健身教練

可愛 靚仔 ar

Teppei is very handsome and cute

超級勁爆 好睇+搞笑

一個形容哂"正"

睇完 鬼嫁 之後

睇返澳洲對日本果場波

嘩!澳洲超勁

本來日本係領先1球

之後澳洲狂入波

臨尾7min唔夠,入左3球

超勁!澳洲咁就嬴左!!

 

發表時間︰2006-06-12 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 6 月 11 日  星期日 晴天
剪頭髮剪到爆唔鋸 不安

今朝11點幾先起身

刷牙,洗面,開TV,開computer and have a breakfast.....

有線做"吾妻16歲",幾感人,都幾好睇!!

Then上網笠my idol 基仔 靚靚相

笠左爆多...... so beautiful

上左「YouTube亅睇 基仔 "花灑"個MV

雖然係黑白色,不過都好好好好好.........

3點幾約左吳嘉容去剪頭髮

又係上次果個幫我洗,同ar容一樣

洗緊果陣,條友狂問我:個頭痕唔痕?水温岩唔岩??力度夠唔夠??

好煩ar!!本來唔答佢,不過唔答又好似冇禮貌!!最後答左

上次條友已經問左我好多問題:讀邊間學校?讀中幾??幾歲???

又話我好高喎(因為我高佢成個頭)!!唔似讀F.2喎!!

痴線嫁!!駛唔駛話埋俾你聽我住邊ar??

我住火星嫁!!黎揾我ar,笨!!

剪頭髮之前,做左個重大決定

剪完有D後悔,因為好短,仲有D冬菇feel添,爆唔鋸!!

Then同ar容and我ar媽佢地去左新世紀

食KFC + 蛋撻

ar容話我食蛋撻食得好核突,撩爛D蛋先食

我話e D先叫特色ar!!唔學你地一啖啖食!!

跟住行多陣街,就各自各走lu!!

 

發表時間︰2006-06-11 11:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]