今日係最後1日上堂,下個星期1就考試la,就黎要離開2A啦,好唔捨得所有同學(除左D賤人同X街),Miss Fung同馬sir!!
今朝上左D悶堂,不過我未試過咁專心上D悶堂嫁!Lunch,去左明園,返到學校,見到昭哥又俾人趕出課室lu!
科學,又係同吳嘉容好專心咁上。小息,同李瑞儀佢地傾計!!國語 & 宗教就超級開心+好玩+搞笑!!
國語堂,冇人聽Miss Lee講野,全班掛住傾計!
梁韻妮 & 我就同關偉添 & 梁杰文吹水,吹得超好笑,乜都吹一餐,笑死我同梁韻妮!!!
宗教堂仲正,Miss Chan唔知係咪唔記得上堂,個堂成班出哂座勁玩!!
梁杰文衰多口,俾我捉住met粒lian!!佢又唔夠我黎,成日揾關偉添做"人肉擋箭牌",真係"鄧"關偉添可憐!!
met唔到梁杰文咪met關偉添囉!!佢俾我met中左粒lian,關偉添又幾好met喎!!我met到佢彎哂腰叫哂救命咁!
睇見佢就可憐,不過我見到佢咁,覺得好搞笑!!
乜真係咁痛咩!?
玩完一倫就放學lu,去左M記温數!!
返到屋企又好乖乖聽個補習講數
補完,ar媽拎左"風"信俾我!睇完爆興奮
我得左la,我得左la,我得左la
琴試Pass左la!!Yeah...
|