〝米妮〞
minnie_bebe
暱稱: ❤米妮❤
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
循道衛理幼稚園第9屆畢...
將軍澳天主教小學*`
史迪仔扭計{色}
紐西蘭西冷牛排鐵板�...
完全放鬆左*`
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 169
文章分類
全部 (5)
2008 年 6 月 14 日  星期六   晴天


循道衛理幼稚園第9屆畢業禮*` 分類: 未分類

禁就3年喇*`

睇全我細老讀左3年幼稚園*`

 禁就畢業喇*`

俾佢D相相你睇啦*`

←著住袍既相*←表演緊既相*

←佢同佢D FD子*←佢開FD子{唔係女朋友}

←見唔見有個明星呢*`

真係好快*`

禁就3年*`

俾你一句::一串光陰,一串金,串金難買串光陰!!



2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


將軍澳天主教小學*` 分類: 未分類

今日同我牙媽去將軍澳天主教小學幫細老註冊*`

都真係幾大*`

去到D o靚仔/妹狂啤住我囉,我心諗::咩事牙,,唔「低」得我又瘦又高咩{其實唔係一件好事}

去到個到要坐系到幫細老寫一張表{煩}

坐系個5我對腳係咁俾蚊咬{慘慘}

搞店左張野去見一個唔知咩人*`

佢同我牙媽交代左1D小學既野啦*`

走個時,佢話::Li個係米家姐牙?我::係牙..跟住就起身走人*`

跟住佢就話::家姐好高喎{笑住,,對佢}

又話::家姐真係好高bOr{我又笑}

佢講第1次我覺得佢係讚我+佢都好想自己咁*`

但係第2次,,我就覺得佢係系到歧視我*`

都唔知咩學校黎架*`

今日唔係打得好多,,因為Yi家仲係4:52炸,,請唔好見怪@@

既然今日冇咩講咁我講下尋日丫,,ok*

尋日我同細老一日係屋企到*`

到到夜晚去左游水*`

呵呵*`

好好玩牙*`

好喇*`唔講咁多喇

  



2008 年 6 月 8 日  星期日   晴天


史迪仔扭計{色} 分類: 未分類

 今日一早就俾細老吵醒左*`

仲以為咩事*`

點知佢係叫我一齊去睇統一派位既結果喎*`

尋日又話唔洗我去,俾佢玩死*`

去左食「吉野家」既早餐*`

跟住竟去左〝港澳信義會小學〞睇結果喇*`

我細老竟然咁都入到『將軍澳天主教小學』喎*`

我牙媽就唔係好想佢入到喇*`

因為驚跟唔上喎*`

我就話冇咩所謂啦 {都唔係我讀}

水仙yIyI {我牙媽個fD子} 唔記得【大】張表*`

所以搞左好耐先知派左去邊間*`

鵬鵬〝水仙yIyI個仔〞同我細老派左去同一間牙「咁米幾好」

睇完之後就去左東港城行街街*`

行到去《運動家》我牙媽話下一次贏左錢,幫我買返對(HAp!)

去左“日本城”我買左個‘史迪仔扭計『色』’

一路行返黎一路係咁扭*`

都扭唔到*`

扭到我扯晒火,真係*`

好喇今日都講左好多野*`

P.S.:::我要到14號先可以再打到bG子*`



2008 年 6 月 7 日  星期六   晴天


紐西蘭西冷牛排鐵板餐*` 分類: 未分類

今日過左一個超悶既星期六*`

牙媽、牙bA各自各系唔同地方打雀雀*`

我就同細老系屋企玩電腦*`

悶到嘔泡*`

玩左超耐,,玩到電腦都神神地*`

今日仲有一件慘事*`

系《大家樂》食飯*`

叫左個【紐西蘭西冷牛排鐵板餐】加yI個『cooL冰冰』{加5蚊}

本來都幾開心{以為好好食}

但係食左+飲左一啖之後就好唔開心{唔係因為唔好食}

係因為食左就好唔舒服{肚痛}

去左廁所係咁痾*`

但係牙媽1話去〝百佳〞買薯片呢*`

我就1D事都冇*`

呵呵*`

好啦*`唔講住喇*`



2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


完全放鬆左*` 滿足 分類: 未分類

Li個星期四開始左考試喇*`

第1、2日就考中文同英文喇*`

壓力真係好大*`

牙媽仲要我日日夜夜系到溫書

1D放鬆都唔得*`

不過今日至星期一都可以放鬆下*`

點解?!

因為星期一放假{端午節翌日}囉*`

可以煲電腦喇*`

可以放鬆下*`

緊張左咁多日{都係2、3日姐}*`

終於可以放鬆下*正牙*`

讀書inG既朋友仔*`

你地明唔明我既fEElinG牙?