今日同我牙媽去將軍澳天主教小學幫細老註冊*`
都真係幾大*`
去到D o靚仔/妹狂啤住我囉,我心諗::咩事牙,,唔「低」得我又瘦又高咩{其實唔係一件好事}
去到個到要坐系到幫細老寫一張表{煩}
坐系個5我對腳係咁俾蚊咬{慘慘}
搞店左張野去見一個唔知咩人*`
佢同我牙媽交代左1D小學既野啦*`
走個時,佢話::Li個係米家姐牙?我::係牙..跟住就起身走人*`
跟住佢就話::家姐好高喎{笑住,,對佢}
又話::家姐真係好高bOr{我又笑}
佢講第1次我覺得佢係讚我+佢都好想自己咁*`
但係第2次,,我就覺得佢係系到歧視我*`
都唔知咩學校黎架*`
今日唔係打得好多,,因為Yi家仲係4:52炸,,請唔好見怪@@
既然今日冇咩講咁我講下尋日丫,,ok*
尋日我同細老一日係屋企到*`
到到夜晚去左游水*`
呵呵*`
好好玩牙*`
好喇*`唔講咁多喇
|