今日同平時一樣都係咁悶。英文堂時,Ms.Tsang日日都講英文,佢唔悶我都悶啦!!!冇佢收!!!
lunchtime的時候,我同Sasun,迦有,kayan一起去MUSIC ROOM練琴。我練完後,到kayan,我坐張老師
椅畫黑板。Ms.Chao黎到音樂room後見到我就話我,但其他人就唔話。好唔公平呀!!! 去食屎啦
Ms.Chao.............................................
EPA課時,個條虧佬大曾Sir好黑人憎!!!常常攪GIE,但又唔好笑,D GIE燦到死。 佢真係氣死我啦
!!!佢把鱈魚寫成「雪魚」; 把海關的關字簡體字寫錯 ; 把白蘭地讀成「拔蘭地」 冇佢收
屌佢條死虧佬....................................................................................................
|