放左半個月大假.....真係人都顛=口=
可惜麥姑娘乜都唔比我做..
如果唔係我一定會繼續返公司
仲有個半月....都唔知點捱
好想快d有得忙呀~hey......be quick
呢兩個月...老公又擔心..自己又乜都做唔到..
覺得自己好無用
算吧啦你......繼續放你既大假啦
呢個大假會養到我懶
我可以好肯定咁講