好耐冇打日記喇,因為冇乜time打,sorry,and 依幾日凍左好多,,
你地一定要著多幾件3仔呀!
28/2
今日個個都好hapi,becau 聽日放假,ya!!
ENG睇movie,好好睇!lunch大家圍住1齊
warm-warm,放學衝左落去(比人發現左- -好失禮牙!)
back home wif 詩詩,haha,好味呢?拜拜詩詩,ya!
凍凍,mami 熟野食,,and thx "he".....
1/3
暖暖的,今個冬天不太冷,becau....you!
3/3
celia打來叫醒我,洗頭,搞下東東,走,,...........
樓下有隻狗9,好多人圍住,唔知佢有冇事呢??好似咩左咁既?
毛毛狗...- -,希望你冇事啦!走左好多boo boo,c 先黎,,
你好白痴呀,kaka,去tsuen wan,then食雲貴川,好味!!!
haha,行行,影貼貼,勁好笑,好靚!!and返長亨比野mami,
搭車去青衣城,同celia又比d美容院捉住左,煩,去許留山飲野&
see 李振豪 ,行左個圈,see mis Tam....oh!on!!!!!!!
7:xx.back home,
文章分類: 未分類








