你地想睇咩....?考慮下啦....好`無聊ga..
-真係睇??
-
-
-
講下我d內容比你地聽啦...
講下我係邊個啦...
我中意邊個啦.....
我最中意咩野啦...
講下d廢話啦.....
講下我自己想睇ge野啦....
講下邊個邊個最白痴...傻同埋無聊啦...(唔包括我呀!!)
講下邊個係我ge 好fdfd啦
仲有取笑下邊個啦....
哈哈...
我係戴明明呀....花名太多啦..
有大文c啦...missy啦....名c啦...傻婆啦..低b仔啦..帶m..豬仔..等等...(你仲有咩名可以同我講架)
我中意邊個??好多ga....mama啦..秋水啦..英英啦...明明啦(我)..
哈哈...唔通你地會講d異性咩...傻瓜...
我fdfd...?唔...wing珊啦..ym..方方..清心.. 芳b...<<最好5條友..
係啦....睇到呢到....
我就舍到邊個最無聊...
睇我打埋呢d無聊野....
真係好傻呀....我...
點解??
唔知呀....
好啦...
我訓覺啦...你地信唔信我訓住嚟打呢?
我好白痴呀!!無聊....白痴仔...!!!
哼!!!!88
|