沒有女孩得日子...第3日
今日我考試到咗尾3日..係考listening同dict
講到dictation..你地記唔記得miss lau個飲歌呀:
[好聽到你呀...唉..真係想搵人打呀...]
佢今日搞到我又一次好似李克勤咁受委屈呀...
傷心野唔再講啦..
講返考試..
今日考試..哈哈哈...中文容易到我都有d唔識bo..
仲要聽得一次咁大大lo
dict dict dict都容易la[有搵ge話]
放學成班去咗is室做野...[好好玩呀]
之後就各散東西..死走咗啦
好啦好啦...今日一日ge行情完咗啦..
講返火柴ge經歷先...
請大家留意下一篇日記啦!!
|