無言~~...
今天我去了做義工...可能是因為不知明原因..令我整天都無言可說..
然後,,回家路途,與Donna談天,得知其實班主任老師可以帶同學出去露營,,期待...永久的期待,,
回到家,想著同學們對我說miss yip的那番說話..
想著:其實我們不是太衝動嗎???這樣..我們沒有好處,,老師之間更也可能有些意見..
我覺得如果miss yip不理會我們,,這樣好嗎??馬sir當我們的擋箭牌,令他難受,,好嗎??
馬sir表面沒有事..是否內心也同様??以後的miss yip堂會怎樣??
不如大家說聲對不起...這又好難而且沒作用嗎...?/
以上可能會令某些同學覺得我假正經..不過我真的是發自內心...信不信由他們....
我想對你說:我討厭你...你應該知我討厭你...!!!!
這是誰??我也不想去記....
**************************
我上面用咗書面語打...打唔慣...用返口語,,
我又再一次諗d不切實際ge野:[我究竟有冇人中2呢...??]
呢個問題我好想知...我想試下比人追gr感覺...可能會好煩,,可能會好hapi...唔知唔知好想知!!!
我開始白痴啦...死啦...諗野諗上腦...
好啦..唔打啦...88888888888888888 |