9-11-2009 放左學..去頌安搵WINCY.. 左去8碌柱搵呀WING. 呀嵐,呀wing.波波.呀業,呀細.洋蔥.m棋, 陳婷呀哥雞,馬馬BABY佢地都係到.. 係到HEA..HEA到6點30番屋企... 明明很想對你說卻沒有勇氣 後悔了..為何不早說 只好怪自己沒有勇氣
7-11-2009 打番上星期6啦! 2點幾同呀嵐同WINCY去左冇蓋傾計.. 左去8碌柱..章魚波波呀業佢地.. 左去番冇蓋,有好多人.. m棋.呀wing.呀東,.蕃茄.呀CI.呀細泥左. 一直HEA係半圓.. HEA到11點30番屋企.. 個BABY好得意.. 放棄您比喜歡你更好 不要再為你傷心(!)
4-11-2009 德財生日快樂! 有好多野都唔開心... 冇論係屋企.朋友.姊妹.愛情.學業 唉..頌知就唔開心啦!-3-
王妹.. 我真係好唔捨得你呀!! 我一定會好掛住你.. 你都要呀!! 你頌要寫好多好多封信比我呀! 你要打比我啦!! 一年半..好快會過.. 我地一定等你.. 我地頌有好多野味做的嗎..
17-10-2009 打番琴日先啦.. 10點到起左身.. 等人整好野.. 我地5個去富豪唱k 唱到3點到啦..番MOS.. 係8碌柱坐..坐左好耐.. 冇野做..左去半圓.. 有好多人.. 我地5個.呀WING.呀東.呀業. 波波.嘉輝.呀大.高健.等等.. 頌有好多好朋友係到..好開心.. 一日見到咁多朋友.. 到左點幾番屋企.. 我真係忍唔住.. 喊左出來.. SOR POST相
10-10-2009 好早就起左身.. 到1點幾落樓下搵細佬番茄佢地.. 係到傾計..sor遲左.. 到左2點幾.. 去ssc搵呀嵐呀君佢地.. 左去冷氣房坐.. 4點到呀君走..好掛住你呀咁快走 左去小丑..有呀東.波波.呀業佢地.. 左一齊行去運動場... 佢地真係得好閒.. wincy王妹細佬榮仔呀wing佢地等等先到.. 玩左一陣班仔番屋企食飯.. 我地4個去左8碌坐.. 左去大鐘飲酒... 有d好好好好好唔開心的野發生啦.. 但好冇奈冇啦啦比人吊.. 幫你諗方法都比人咁話冇野好講.. 好㜣火囉..冇野呀佢..on9 頌有多謝呀哥細佬你地咁幫我.. 之後愈來愈多人.. 11-12點番屋企.. 情緒低落 好耐冇咁喊過.. 唉..唉..唉..