肥妙的日記呀!
miumiu_ng
暱稱: 肥妙
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-12-21
你還記得我們以前的日...
2009-11-14
2009-12-13
好唔開心呀!!
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 9
今日人氣: 2
累積人氣: 482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 開心 分類: 未分類

3-10-2009
各位中秋快樂..

今年的中秋節可以話係一個..
又開心又唔開心的中秋節..
今日1-2點起身同呀BA呀MA食野..
3點到去左MOS搵王妹呀IC佢地..
左等呀嵐呀君同WINCY
打機..之後HEA到6點.
同呀華佢地上山頂燒野食..
點知佢地買野..
一係唔買一買..買到8點..
諗住上的士個時..
有人話要去荃灣..我地就去左荃灣..
但係係
地鐵個時我地5個好似白痴咁
係咁係到傻笑..出到去去左個個咩平台坐!
電話係咁響囉..咩事呀-3-
半個鐘都唔知有冇就番去..
都唔知出來做咩?
我諗到左12點幾啦..
我地食野..之後係到玩爉竹..
之後去左搵容量佢地..好耐冇見啦..
你地個個話食野囉..點知係到飲酒
比人話囉咩事姐....電話又係咁響..
2點幾去半圓搵呀
業..呀東..佢地..
之後左去烏溪沙..我地搭的去..
佢地都唔知係咪有問題的..
行得勁快囉..O左..
去到又係唔知有冇半個鐘..
番去半圓..大佬好累呀-3-
去番半圓搵佢地..
左同呀WING.呀業.呀東.波波佢地去大鐘..
我地的
中秋節就係大鐘過..
係大鐘坐到天光..5-6點有D番屋企..
不過多數都冇番..
到左朝早的9點..我地去左
食M記
再去打機..打完機左去小丑坐..
3點到就番屋企..好累係咁訓..

一直在看手機
只想您來電一次...

POST相
天光的一刻爉竹..

其中一D酒係咪好多呢



2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 開心 分類: 未分類

26-9-2009
飯仔生日快樂..
2點到..去MOS..
等呀嵐呀君WINCY..
左去耀安..搵呀東呀業榮仔佢地..
鋤D..吹水...4點30去沙田..
7點到去到..0p...去哈佬喂..
我地8間鬼屋..都有玩..
有D鬼..令仔到呀...
就番去個時有鬼聊傾計..
O左囉..呀嵐你呀哥係個到做的咩?
12點幾番去..去MK...
4點到番到屋企.

 

OP個門口..

其中一間的鬼屋..

(同其中一D鬼的相..)



玩完啦..

27-9-2009
ZOE..生日快樂...



2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


2009-09-21 分類: 未分類

21-9-2009
同呀嵐WINCY王妹..去耀安..
左同榮仔呀東佢地飲酒
喊到死死下咁..
我都好耐冇咁啦..
呀哥聰佢地過左陣先到..
6點幾去恆安...
9-10點番屋企..

有些東西是沒法挽回了
過去了就不能重來

22-9-2009
呀東..生日快樂
放學去左搵WINCY..
左等呀嵐..玩心理測驗...
7點30到番屋企..

我心痛`
是因為我不能讓你知道我愛你;
但為什麼你的眼裹只有著她(?)



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 滿足 分類: 未分類

19-9-2009
1點到出去西九
同呀嵐呀君WINCY王妹肥雞佢地
之後去食壽司..
左去影貼紙相...THX呀
一影影左3部機..O
左去高登打機..9點到番MOS..
去頌安..有D野發生..
我地5個係到..傾計..
傾傾下都可以火的囉..吹到..
隔里就呀LING佢地..好掛住你地呀!!
左等呀哥WING同億隆..
係到玩...快樂的日子頌係短D的...
11點幾番屋企..
同呀嵐諗住搭的啦..
上到的士係到唱歌..個的士佬..好好人..
開大聲D音樂比我同呀嵐唱....
好開心囉今日!!

回憶是代表我和你的快樂`
時間是証明我和你的一切(!)


DSC02182DSC02175



2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


2009-09-15 分類: 未分類

15-9-2009
倩倩..生日快樂

本身都諗住都唔番..
點知8號....唔洗返學.
3-4點去MOS搵呀嵐..
去左馬公..點知..
呀華哥發癲..
不過我地都試過咁.
係到等呀雄哥....左等
呀君WINCY大雨肥雞飯仔莫恩個d
左去小丑..
HEA陣.9點番屋企..


幻想你與我一起了
但現實卻不是這樣