3-10-2009 各位中秋快樂.. 今年的中秋節可以話係一個.. 又開心又唔開心的中秋節.. 今日1-2點起身同呀BA呀MA食野.. 3點到去左MOS搵王妹呀IC佢地.. 左等呀嵐呀君同WINCY 打機..之後HEA到6點. 同呀華佢地上山頂燒野食.. 點知佢地買野.. 一係唔買一買..買到8點.. 諗住上的士個時.. 有人話要去荃灣..我地就去左荃灣.. 但係係地鐵個時我地5個好似白痴咁 係咁係到傻笑..出到去去左個個咩平台坐! 電話係咁響囉..咩事呀-3- 半個鐘都唔知有冇就番去.. 都唔知出來做咩? 我諗到左12點幾啦.. 我地食野..之後係到玩爉竹.. 之後去左搵容量佢地..好耐冇見啦.. 你地個個話食野囉..點知係到飲酒 比人話囉咩事姐....電話又係咁響.. 2點幾去半圓搵呀業..呀東..佢地.. 之後左去烏溪沙..我地搭的去.. 佢地都唔知係咪有問題的.. 行得勁快囉..O左.. 去到又係唔知有冇半個鐘.. 番去半圓..大佬好累呀-3- 去番半圓搵佢地.. 左同呀WING.呀業.呀東.波波佢地去大鐘.. 我地的中秋節就係大鐘過.. 係大鐘坐到天光..5-6點有D番屋企.. 不過多數都冇番.. 到左朝早的9點..我地去左食M記 再去打機..打完機左去小丑坐.. 3點到就番屋企..好累係咁訓.. 一直在看手機 只想您來電一次... POST相 天光的一刻玩爉竹..
其中一D酒係咪好多呢
26-9-2009 飯仔生日快樂.. 2點到..去MOS.. 等呀嵐呀君WINCY.. 左去耀安..搵呀東呀業榮仔佢地.. 鋤D..吹水...4點30去沙田.. 7點到去到..0p...去哈佬喂.. 我地8間鬼屋..都有玩.. 有D鬼..令仔到呀... 就番去個時有鬼聊傾計.. O左囉..呀嵐你呀哥係個到做的咩? 12點幾番去..去MK... 4點到番到屋企.
OP個門口.. 其中一間的鬼屋.. (同其中一D鬼的相..)
玩完啦..
27-9-2009 ZOE..生日快樂...
21-9-2009 同呀嵐WINCY王妹..去耀安.. 左同榮仔呀東佢地飲酒 喊到死死下咁.. 我都好耐冇咁啦.. 呀哥聰佢地過左陣先到.. 6點幾去恆安... 9-10點番屋企..
有些東西是沒法挽回了 過去了就不能重來
22-9-2009 呀東..生日快樂 放學去左搵WINCY.. 左等呀嵐..玩心理測驗... 7點30到番屋企..
我心痛` 是因為我不能讓你知道我愛你; 但為什麼你的眼裹只有著她(?)
19-9-2009 1點到出去西九 同呀嵐呀君WINCY王妹肥雞佢地 之後去食壽司.. 左去影貼紙相...THX呀 一影影左3部機..O 左去高登打機..9點到番MOS.. 去頌安..有D野發生.. 我地5個係到..傾計.. 傾傾下都可以火的囉..吹到.. 隔里就呀LING佢地..好掛住你地呀!! 左等呀哥WING同億隆.. 係到玩...快樂的日子頌係短D的... 11點幾番屋企.. 同呀嵐諗住搭的啦.. 上到的士係到唱歌..個的士佬..好好人.. 開大聲D音樂比我同呀嵐唱.... 好開心囉今日!!
回憶是代表我和你的快樂` 時間是証明我和你的一切(!)
15-9-2009 倩倩..生日快樂 本身都諗住都唔番.. 點知8號....唔洗返學. 3-4點去MOS搵呀嵐.. 去左馬公..點知.. 呀華哥發癲.. 不過我地都試過咁. 係到等呀雄哥....左等 呀君WINCY大雨肥雞飯仔莫恩個d 左去小丑.. HEA陣.9點番屋企.. 幻想你與我一起了 但現實卻不是這樣