唉................
今日悶到想講粗口= ="
點解呢!?
係因為我隻手係上年既一次旅行整親!!!
唔係整親咁小兒科!! 係斷左
唉......................之後就手尾長LO
一兩個星期又要去一次物理治療
最慘既都係隻手
入面有粒釘搞到直唔到 T_T
唉!!
希望大家唔好學我咁頹 做小小野都整親隻手
講到E到係咁多!!出發去做物治啦
番黎再講!!