![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| no theme` |
同波波講聲生日快樂,就同左呀瑛落元朗行街... 大埔落元朗架巴士真係好xx,我諗個私機覺得自已行緊GT-R,大佬!你行緊既係雙層巴士啊!唔駛咁入彎呱!! 頭暈暈~終於到元朗,本身諗住睇<親愛的>,可惜時間唔早~去左食B仔涼粉~ 哈~成個頭咁大!兩個人食,最後食剩好多~我唔得喇,太飽喇!! 行來行去都搵唔到三眼仔!!?。應該係話搵唔到一份得意&同三眼仔有關系既禮物!!
|
| 刊登時間:2008-09-03 12:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 mk1991 的日誌) |
|
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||
| |||||||
| |||||||
| |||||
| |||||
|