今日訓到成12點幾先起身..我諗住睇百分百感覺嫁嘛(有niki睇!)但係遲左起身冇得睇..唉..跟住食完飯起到溫中文同中史..溫到4點左右出左去打波,打左一陣,點知5點幾果時無啦啦大雨..頂..好煩呀~出到唻就落雨.好無癮呀...跟住起社區留到6點幾,見冇禁大雨就返屋企lu..返到屋企..玩陣電腦,等食飯..之後食完飯睇15/16,哈哈套野幾好笑呀....睇完之後一直溫書..狂背中文,溫到成12點半....總算熟哂啦~hehe
之後就訓教lu....聽日又要返學,唔想返=口=
倒數涮驗:2日(努力!)
|