今日叔叔結縮..6點幾就出沙田..唔記得麗乜野酒店..見到好多我唔like既親戚..由其係你呀..仆街..乜都做得出... 點都好啦..叔叔..祝你新婚快樂>
今日叔叔結縮..6點幾就出沙田..唔記得麗乜野酒店..見到好多我唔like既親戚..由其係你呀..仆街..乜都做得出...
點都好啦..叔叔..祝你新婚快樂>