今招出門口已經見到個天陰陰地,同埋突然之間變到好凍..煩..之後又返學,真係發覺校長講早會愈唻愈悶=口=之後上中文堂,玩修辭做句,張志誠作得好9唔搭8,我同吳澤恆勁笑佢,哈哈!!!之後p.e堂,dior冇返,班女仔冇p.e上..慘!我地今日踢足球,我對呢個課題冇咩興趣.之後小息lu,買左d野返課室食.哈哈!之後上通識堂.加菲冇返.一個好似非洲人既女老師監堂,佢都好廢.我地成班起到摺飛機,飛唻飛去,好好玩!^^~~之後果個老師又同徐倩怡串嘴,成班睇戲,好正呀,最後個女老師唔夠人串,哈哈好瘀呀佢
之後數學堂,dior冇返,新天代堂,我走左過去麥子樂同傑仔果到吹水,之後就lunch lu,食完落去地下玩,班女仔話捉住何欣浩唻玩wo,我地咪提囉,之後佢比d女仔淋水淋得好慘..哈...英文堂,小測,有d唔識呀>"<唉..放學又去左搵美儀補課,佢又比左dw.s我地做,果d好易,一陣就做哂lu...之後溫書溫到5點左右返屋企,行返屋企時無啦啦落雨,慘!我冇帶傘嫁嘛=口=返到屋企,玩左陣電腦,食飯,食完之後睇天幕下的戀人,哈哈有niki睇呀~~之後溫中史,溫左9點半左右訓著左呀=口=仲要訓到第招6點半起身,死啦呢次..咩都未溫= =
P.S呢篇野係3月14打嫁
|