琴晚由9點幾訓到...訓到今招6點半.未溫過書,慘!!!!即刻狂溫.又狂流鼻水(可能凍到病左=口=)...溫左一陣..起身...刷牙整野...7點半走人返到去又狂溫,跟住打鐘啦,早會完之後,上去測LU.慧德監考..考中史.份卷都OK既..我諗可以合格既...之後小息..小息都係起到溫中文..打鐘LU..要開考啦..一個算係ON居既老師監考...嘩..頂!!我背左果D幾乎無咩出過..份卷又難WO..死湯太出到禁Q難~
都唔知合唔合格=口=放左學..細班要補數學,張富要我等埋佢.是但囉..於是去搵美儀拎exercises唻做...哈哈.要加油,張富落左唻後,去食野lu..食完之後起同張富,麥子樂去左富亨5人,諗住有波打..點知冇人..然後見到文仔拎左個波唻,緊係痴佢粒波唻打啦XD..過左無耐,傑仔又落唻,我地打到差唔多兩點..佢地話去三育,咁我同張富,麥子樂就走lu...諗住返學校搵美儀補英文..點知成間學校都搵唔到佢...3點左右就返屋企lu..同麥子樂搭71a..之後返去訓教..訓到7點然後起身等飯食.之後睇天幕下的戀人,睇完溫英文,狂串d生字同狂做d exercises...有d幾難...d生字又好煩..溫到12點左右.訓lu唔理啦...聽日回暖LU..好野~
P.S希望份英文卷唔好太難啦
測驗完成倒數:3日(頂住呀!!!)
|