今招7點起身..唉.又要測驗啦..返到學校無耐就打鐘..上去測驗啦.英文paper2..好難呀份野...唔識做=口=..d閱讀理解難到嘔...70分都唔知拎唔拎到>"<之後listening..講得好快呀.我追唔到..我估應該唔合格-口-...唉..之後排隊落去時..張富將廖梓君d地理筆記踢入男廁..我直程擺上果塊唔知咩牆既上面..比ada見到..頂...罰左我同張富成個小息..妖!之後地理..份野都ok既.50分滿分應該拎到30分^^之後放啦..同張富,麥子樂,膠達去大元食野..臨走時見到joffy姐.我將我岩岩抹完嘴既紙巾放左落佢豌麵到
佢冇食到豌麵..有d內疚=口=之後起富亨5人等傑仔..等左佢好耐=口=然後打波打到成4點..返屋企玩左陣電腦,玩到6點左右訓教..訓到8點..岩岩好食飯同睇天幕下的戀人,gd~睇完溫書..溫到1點左右訓教lu..好累..
測驗完成倒數:2日(快d測埋佢呀=口=)
|