今招7點起身,返到學校過無耐打鐘,考pth,好易下,份野50full,應該拎到35以上..小息完後考通識,本來諗住好難嫁..點知都ok既,電腦我只係睇過一眼,幾乎冇溫過,考時份野好鬼易,100full應該拎到70以上,哈哈,話禁快,測驗完lu,成個人鬆哂^^之後返屋企換衫,2點左右出左唻,成班去何欣浩屋企bbq,正!當時有我,張富,奇仔,曾鴻強,吳澤恆同羅健達,買完野之後搭小巴去佢果到,佢屋企起林村,上面有個天台,好正呀@@~大約4點去到佢果到,起佢間房到訓教,之後5點幾左右郭家欣同麥子樂都唻埋,起到鋤大dee,我每局抽d牌好爛,一局都無嬴過(好邪呀=口=)奇仔痴q線嫁..d牌爽到乜咁....吳澤恆起到教何欣浩細佬打機..好搞笑
玩到6點左右啦,上何欣浩天台bbq lu,狂起到玩佢細佬,原來佢細佬好鬼精嫁,哈哈哈!張富同曾鴻強起到隨佢細佬條褲,衰到死XD 燒到8點左右,落返去睇天幕下的戀人,今日大結局呀,但係全部人都唔係集中起部電視機入面,全部人起到偷影羅健達,哈哈哈!!!我都有份XD麥子樂差唔多影得最多..嘿!羅健達好無奈,之後成班又起到玩果d唔知咩類似單車既物體,果舊野幾好玩wo,不過何欣浩話成$2xxx,好貴=口=...9點半左右啦,我地成班走lu,搭64k返大埔,我,張富,曾鴻強,麥子樂,奇仔去左社區打波,曾鴻強同奇仔好快就走左,之後11點半左右,我,張富,麥子樂同安德尊都走lu,麥子樂返屋企,得返我地三個,起公園仔吹水,安德尊早走左,後尾見到犀牛,安仔同彭振hei,起到吹水,吹到12點9左右啦,走lu,1點返到屋企,沖涼,玩電腦訓教lu..好耐未玩到禁癲啦哈哈哈^^
|