今日訓到11點左右自己起左身,想再訓過..但死都要起身睇百分百感覺,所以即刻彈起身睇.睇niki..哈哈哈^^之後開電腦.睇GTO...好睇呀.好搞野..松嵨菜菜子都幾得意丫.2點半果時落左留下射波,打到3點半..返屋企抖左一陣,4點去社區打波,打左好耐,今日覺得特別快累..又易喘氣呀,打到9點左右啦,返屋企lu,返屋企即刻沖涼,然後一邊食飯.一邊睇1516..哈哈有周麗淇呀..佢話佢有肌肉,好搞野^^之後睇完玩電腦,汁書包,12點訓左lu~~~
P.S聽日對卷啦..好驚呀@@~~~~