今招7點起身.之後返學.頂..上課室果時比蔡波波捉頭髮..煩!
之後上返去,中文堂,alex話冇卷對.要我地做d修辭練習.點知成班起到嘈,alex罰我地成班企,仲話放學補課wo.痴線...之後科學堂(孖堂).唉..第一次上science上到禁失望...頭果堂廣成係咁講d大道理比我地知.成班當佢廢...都起到擔心份卷考幾分..之後派卷時.我諗住自己都ok..點知.比自己想像中低好多..唉唉唉!勁絕望呀
成個人無哂心機..第一次考科學拎咁既分數.開始有少少睇唔起我自己...算啦.....之後小息落左留下射波.上返去..數學堂..dior唔舒服成個禮拜唔返..果個咩孔sir代堂..派卷..雖然個分都ok.但我覺得可以再高d..之後英文..係最有信心既一科..listening好驚唔合格嫁..但係最後都合格..好野!....不過都係(猛猛)緊..之後份大卷..哈哈..個成績都ok..唔錯.要keep going呀!之後份野膠達竟然全班第五爆冷...成班歡呼.呵!之後中史..同臭達同分..不過個分都唔錯.我都幾滿意...之後食飯..食完落左去打波.打左陣周圍起到行..之後打鐘上返去..宗教堂..起到做份中史測卷改正..d堂課叫黃樂怡幫我做.hehe...之後做完訓教.訓左陣無啦啦話要d咩畫畫..要設計一個新聖殿..煩!之後放學啦..alex唻左..佢對返果份練習既答案就走左lu..然後叫張富陪我剪髮.去左畫廊剪..等左好耐..等仲耐過剪-口-..剪完都覺得個頭ok.唔會太柒..希望返到去唔會比人笑啦.之後返屋企..食飯.出左去打波.張富同安仔去體育館打.我冇去到.同安德尊起到射波吹水...之後10點返屋企lu..死彭振hei放我飛機=口=凸..返去沖涼..食糖水..玩陣電腦就訓lu
P.S要努力呀.唔可以再衰比人睇
|