Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↖【☆MK★】↘♂日記♀
要留言呀=口=
mk2006
暱稱: MK
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用呢個日記lu
練波^^
鈞暘屋企
加油...
去飲
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 16
今日人氣: 47
累積人氣: 4790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


失望....失望=口= 鬱悶 分類: 未分類

今招7點起身.之後返學.頂..上課室果時比蔡波波捉頭髮..煩! 之後上返去,中文堂,alex話冇卷對.要我地做d修辭練習.點知成班起到嘈,alex罰我地成班企,仲話放學補課wo.痴線...之後科學堂(孖堂).唉..第一次上science上到禁失望...頭果堂廣成係咁講d大道理比我地知.成班當佢廢...都起到擔心份卷考幾分..之後派卷時.我諗住自己都ok..點知.比自己想像中低好多..唉唉唉!勁絕望呀 成個人無哂心機..第一次考科學拎咁既分數.開始有少少睇唔起我自己...算啦.....之後小息落左留下射波.上返去..數學堂..dior唔舒服成個禮拜唔返..果個咩孔sir代堂..派卷..雖然個分都ok.但我覺得可以再高d..之後英文..係最有信心既一科..listening好驚唔合格嫁..但係最後都合格..好野!....不過都係(猛猛)緊..之後份大卷..哈哈..個成績都ok..唔錯.要keep going呀!之後份野膠達竟然全班第五爆冷...成班歡呼.呵!之後中史..同臭達同分..不過個分都唔錯.我都幾滿意...之後食飯..食完落左去打波.打左陣周圍起到行..之後打鐘上返去..宗教堂..起到做份中史測卷改正..d堂課叫黃樂怡幫我做.hehe...之後做完訓教.訓左陣無啦啦話要d咩畫畫..要設計一個新聖殿..煩!之後放學啦..alex唻左..佢對返果份練習既答案就走左lu..然後叫張富陪我剪髮.去左畫廊剪..等左好耐..等仲耐過剪-口-..剪完都覺得個頭ok.唔會太柒..希望返到去唔會比人笑啦.之後返屋企..食飯.出左去打波.張富同安仔去體育館打.我冇去到.同安德尊起到射波吹水...之後10點返屋企lu..死彭振hei放我飛機=口=凸..返去沖涼..食糖水..玩陣電腦就訓lu

 

P.S要努力呀.唔可以再衰比人睇






訪客留言 (返回 mk2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]