Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↖【☆MK★】↘♂日記♀
要留言呀=口=
mk2006
暱稱: MK
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用呢個日記lu
練波^^
鈞暘屋企
加油...
去飲
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 16
今日人氣: 38
累積人氣: 4781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 21 日  星期二   晴天


返學+打波(頭痛)=口= 分類: 未分類

今招又係7點起身.想訓耐d=口=之後返學,同麥子樂+郭家欣返.起廣福接我XD返到去.要覆檢儀容,個prefect望兩眼就叫我走.無奈..早知唔剪..之後上返去.無週會,班主任堂,美儀拎唻對英文份野.之後電腦...又派卷,個分都唔錯.傑仔全班最高=口=..之後pth堂,又派卷..個分都ok..但我覺得可以拎仲高d分...小息之後.science堂..對卷.望到份卷既分我就沮喪..唉!!之後通識堂,又派卷,無咩點溫.但個分我都滿意...之後英文堂.起到聽返考試時listening果段野..我聽果時..好頭痛..唔知點解(可能唔夠訓)..成個英文堂都起到痛..唉...之後食飯..有野食啦.頭無禁痛啦~he!!!lunch都係打下波咁.很快就過左..之後中文連堂.alex終於肯派卷啦..個分都幾高...滿意呀^^放學.起到打波..打到5點左右,返屋企...沖涼,即刻訓教.訓到7點半左右,食飯...去社區打波.傑仔都唻左..打左一陣就好累,個頭又開始痛...唉....!打左一陣就無打.起到吹水..11點半左右返屋企.沖涼,玩電腦,之後訓教....個頭仲痛緊=口=

 

P.S.我掂到學校塊板啦(仲要著皮鞋掂XD)






訪客留言 (返回 mk2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]