今招又係7點起身.想訓耐d=口=之後返學,同麥子樂+郭家欣返.起廣福接我XD返到去.要覆檢儀容,個prefect望兩眼就叫我走.無奈..早知唔剪..之後上返去.無週會,班主任堂,美儀拎唻對英文份野.之後電腦...又派卷,個分都唔錯.傑仔全班最高=口=..之後pth堂,又派卷..個分都ok..但我覺得可以拎仲高d分...小息之後.science堂..對卷.望到份卷既分我就沮喪..唉!!之後通識堂,又派卷,無咩點溫.但個分我都滿意...之後英文堂.起到聽返考試時listening果段野..我聽果時..好頭痛..唔知點解(可能唔夠訓)..成個英文堂都起到痛..唉...之後食飯..有野食啦.頭無禁痛啦~he!!!lunch都係打下波咁.很快就過左..之後中文連堂.alex終於肯派卷啦..個分都幾高...滿意呀^^放學.起到打波..打到5點左右,返屋企...沖涼,即刻訓教.訓到7點半左右,食飯...去社區打波.傑仔都唻左..打左一陣就好累,個頭又開始痛...唉....!打左一陣就無打.起到吹水..11點半左右返屋企.沖涼,玩電腦,之後訓教....個頭仲痛緊=口=
P.S.我掂到學校塊板啦(仲要著皮鞋掂XD)
|