今招遲左起身...成7點5先起身..發覺勁大霧..遲哂呀...之後好快咁刷牙換衫.即走.落到去郭家欣同麥子樂又陪我返學XD返到去.過左陣.早會..聽廣成起到講D無聊野..返上去.張志誠冇返..上英文堂時.開始又有少少頭痛..都好辛苦.小息見到班際籃球張野出左..走去睇賽程表.FORM2下星期二打我地果班最慘.要打兩場先入到決賽..唉=口=之後發覺女子班際籃球冇2A.但我地明明交左表=口=....算!之後上返去視藝..起到印野..好無聊..之後音樂堂...係最辛苦既一堂..頭勁痛..慧德問我洗唔洗落醫療室.我都想諗住落嫁..不過算啦..之後成堂起到訓教...完左音樂堂.中史堂..似乎好返D LU.無咁痛..之後LUNCH..有野食啦..舒服好多...但食完飯又開始痛=口=..唉.之後都起canteen坐...上返去.中文堂.又教做果d修辭工作紙.最後math....起到對卷...個孔sir傻嫁..明明改錯都唔加返分.佢食屎食慒左=口=之後放學.起下面打波.可能出左一身汗.個頭無咁痛..之後同張富.曾鴻強.奇仔.何欣浩起m記坐左陣..之後5點半左右返到屋企..乜都唔理.沖完涼即刻訓教..訓到9點左右起左身.食飯..睇電視.玩電腦..睇埋勁歌金曲,有汪明荃=口=..痴線...11點半訓左lu..希望聽日唔好再頭痛啦=口=....
|