今招起身之後出門口....返到去早會..野明講d無聊野,,,之後上課室早讀....上數學堂時..我同臭達起到為左某d野狂笑
..笑左差唔多半堂..小息..無聊!!!之後science堂,起到講眼果D構造..仲話我地下堂會解剖d牛眼..好似好好玩咁@@~上上下堂張富無啦啦返左唻=口=...之後地理..對卷..成績ok...lunch.食完飯後..好悶..落雨又無波打..起3樓到玩.玩左成個lunch..之後上中文堂..alex起到講佢去日本果d野比我地聽..原來佢起日本做d野真係好on居...最後電腦..起到填d咩問卷..之後比我地上網.悶..不過總好過上堂..放學啦..同張富,麥子樂起canteen到坐..之後諗住去體育館book場打波,但係臨離開學校果時我地做左一樣好無聊既野XD之後去到體育館..咩場都冇..可能我地遲左.最後返屋企..食飯..沖涼..玩電腦..TV等等..之後兩點左右訓教LU
|