今招8點幾左右起身..我都唔想起.但琴日起體育館book左早場打波.無法啦..9點左右去到..只係見到麥子樂...同佢起到打左陣...張富.安德尊.狗毛唻左..一齊打..打到11點左右夠鐘..就走左lu..之後返屋企食飯..打機,,,3點半左右去左安德尊屋企玩..起到睇king kong=口=...之後又起到打機.6點半就走左lu...返到去..玩電腦....玩到9點左右沖涼.之後阿媽行完街返..買野比我食...食完又玩電腦..做hw...睇tv...12點左右訓左lu~~一個絛聊既星期六=口=
|