今招10點半左右起身...之後阿媽話有個櫃送唻..叫我汁野.我狂汁...汁哂d野出唻...原來發覺以前買落d碟真係好多@@~之後一路睇百分百感覺..一路汁...之後個櫃送左唻..又要抹個櫃..之後擺放d電視上去..又要駁返d線...駁完..汁返d野入個櫃到...汁到成一點鐘..=口=跟住食飯..玩電腦,.,.3點半左右出左去打波...打左陣去左食野...然後再打..打左好耐...今日好好玩呀..,,最後打到成11點先返屋企@@~打都未打過電話返屋企..比阿媽鬧=口=..算..之後沖涼....玩電腦,,12點左右返左lu..!!
P.S.聽日掉位啦..好驚=口=...
|