今招起身.返學...掉左位...同戰神坐..個位大致上都無咩野..之後科學堂..起到解剖牛眼...幾好玩.不過隻眼好臭...又核突..上數學堂時..無聽到書..走左個臭達同傑仔果邊吹水...之後上ENG....DICTATION好多人唔識.美儀起到講D大道理比我地聽...上宗教堂..起到聽詩歌.鳳芝叫何欣浩出唻唱.佢唔肯..其他都無咩特別野..跟住放學.打班際啦...對2B時..打得唔太好...可能太緊張..驚得制..嬴左...之後同麥子樂落左富善買野飲...返到學校睇2C對2D...2D明顯打得好輕鬆..因為2C得卡比識打波,,,,最後2D嬴左..到我地打2E啦(最難打果班)我打得好差..仲比馬浩文盯死左...比佢(隔)TIM>_<不過最後都(隔)返佢XD..傑仔同張富拎最多分.我都盡量幫佢地PING..曾鴻強傻嫁..射得好準@@~2E差唔多所有分都係佢拎..最後我地嬴左...打2D..上半場3分鐘唔夠.我有少少抽筋.所以唔敢跑太快...之後我換左傑仔入去打...我抖左陣..狂拉筋..下半場再出..諗住無咩野..點知..有一球同煒仔爭波時.太用力..兩隻腳即刻抽筋..自己訓左落地下...兩隻腳既大脾同小腿都起到抽.好辛苦....跟住D人要抬返我出場...場比賽因為我搞到差唔多time-out左成5分鐘...好瘀呀>"<之後我坐埋一邊休息..好痛..叫膠達代我打...起到睇佢地打...最後雖然2A嬴左..拎冠軍..但我1d感覺都冇..因為我覺得呢個冠軍我1d都冇份..自己打得禁屎波..又冇貢獻..係我太緊張..定係我真係冇打波既天份??唔知!!好唔開心..發覺自己好失敗...行返路之後..落左m記坐...起到吹水..7點半返左屋企..沖涼..食飯..睇tv.玩電腦..12點左右訓左lu..今日會唔會真係我form2以唻最失敗既一日呢??
不過...仲有師生賽.我一定要盡力..加油!!!!
P.S.多謝強都c諾起我抽筋時幫我拉筋呀..e+好好多啦.亦多謝大家既問候同對我禁關心..^_^
|