Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↖【☆MK★】↘♂日記♀
要留言呀=口=
mk2006
暱稱: MK
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔用呢個日記lu
練波^^
鈞暘屋企
加油...
去飲
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 16
今日人氣: 12
累積人氣: 4807
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


返學+班際..唔開心..失敗! 感動 分類: 未分類

今招起身.返學...掉左位...同戰神坐..個位大致上都無咩野..之後科學堂..起到解剖牛眼...幾好玩.不過隻眼好臭...又核突..上數學堂時..無聽到書..走左個臭達同傑仔果邊吹水...之後上ENG....DICTATION好多人唔識.美儀起到講D大道理比我地聽...上宗教堂..起到聽詩歌.鳳芝叫何欣浩出唻唱.佢唔肯..其他都無咩特別野..跟住放學.打班際啦...對2B時..打得唔太好...可能太緊張..驚得制..嬴左...之後同麥子樂落左富善買野飲...返到學校睇2C對2D...2D明顯打得好輕鬆..因為2C得卡比識打波,,,,最後2D嬴左..到我地打2E啦(最難打果班)我打得好差..仲比馬浩文盯死左...比佢(隔)TIM>_<不過最後都(隔)返佢XD..傑仔同張富拎最多分.我都盡量幫佢地PING..曾鴻強傻嫁..射得好準@@~2E差唔多所有分都係佢拎..最後我地嬴左...打2D..上半場3分鐘唔夠.我有少少抽筋.所以唔敢跑太快...之後我換左傑仔入去打...我抖左陣..狂拉筋..下半場再出..諗住無咩野..點知..有一球同煒仔爭波時.太用力..兩隻腳即刻抽筋..自己訓左落地下...兩隻腳既大脾同小腿都起到抽.好辛苦....跟住D人要抬返我出場...場比賽因為我搞到差唔多time-out左成5分鐘...好瘀呀>"<之後我坐埋一邊休息..好痛..叫膠達代我打...起到睇佢地打...最後雖然2A嬴左..拎冠軍..但我1d感覺都冇..因為我覺得呢個冠軍我1d都冇份..自己打得禁屎波..又冇貢獻..係我太緊張..定係我真係冇打波既天份??唔知!!好唔開心..發覺自己好失敗...行返路之後..落左m記坐...起到吹水..7點半返左屋企..沖涼..食飯..睇tv.玩電腦..12點左右訓左lu..今日會唔會真係我form2以唻最失敗既一日呢?? 不過...仲有師生賽.我一定要盡力..加油!!!!

 

P.S.多謝強都c諾起我抽筋時幫我拉筋呀..e+好好多啦.亦多謝大家既問候同對我禁關心..^_^






訪客留言 (返回 mk2006 的日誌)


蕉 於 2006-03-31 08:03 PM 發表:
我覺得打波天份只要1%,後天既努力就要99%
就算你係冇個1%既天份~但係有99%既努力~就算成功~
打波最唔緊要就係天份~最緊要既就係你有努力~
所以你有繼續努力~師生賽加油~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝呀^^~我會加油嫁啦...彼此努力啦^^~
Posted at 2006-04-02 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]