今招起身...之後返學.返到去..聽完早會.上返去..週會.請左個唔知咩人返唻演講關於南極講d野..講左差唔多成個鐘.悶到死=口=之後上返去.電腦堂得幾乎冇得上..得返10分鐘.之後pth..淑芬食屎啦
針對我既..無啦啦坐起到發呆.佢都罰q我..傻嫁佢..小息都無咩野搞..之後科學..起到講project d野..之後通識..都好悶下..英文..都唔記得做左d咩lu..總知都唔係好玩=口=lunch.食完飯比美儀逼左去練讀果首poem...有我.傑仔.張富.麥子樂.何欣浩.膠達同毛毛..起到玩..美儀又逼哂有份打班際d人出去比賽唸詩wo=口=之後中文連堂.好悶..臨放學時見到膠達(親)廖梓君訓教時.用枝筆起到摸佢.哈哈哈!!比我,戰神,kazaf,梁茵茵果d睇到正..佢好尷尬XD放學..起到睇form4,form6班際籃球.睇到5點幾走左lu..起m記坐..坐左好耐,之後返屋企.,,食完野就出左唻打波,,打到11點半返到唻.沖完涼..玩電腦.同阿哥傾完計..12點幾訓教lu
P.S.游泳池就開啦.有得游水啦..爽XD
|