Cursor by www.Soup-Faerie.Com
↖【☆MK★】↘♂日記♀
要留言呀=口=
mk2006
暱稱: MK
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
唔用呢個日記lu
練波^^
鈞暘屋企
加油...
去飲
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 16
今日人氣: 58
累積人氣: 4882
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


返學(請左半日假) 分類: 未分類

今招起身...隻腳痛到幾乎行唔到-口-..可能之前已經抽筋..行路都痛痛地.仲去打波..搞到隻腳咁=口=之後阿媽打返學校話請半日假..之後繼續訓教..訓到11點幾左右..隻腳好返D,勉強行到..不過行好慢..食完飯..去返學.冇行路..去搭車..返到去..簽紙..見羅SIR.之後返課室.上音樂堂,起到簡班際歌唱比賽既歌曲..簡左希望,,,傻嫁..全班都唔想要呢首歌...慧德係要逼人要.之後又話下堂考唱歌..唔想唱=﹏=之後中史..起到聽書.LUNCH.食完飯起留下聽人唱歌...原來係FORM3比賽..LUNCH完後上返去..ALEX堂..起到玩..睇雜誌.好快過左..最後數學...又走左去臭達果邊...之後起到聽膠達扮狗叫..扮到好搞野...我同臭達狂笑///因為膠達扮到真係好KAI..放學...睇班際籃球...FORM4同FORM6決賽//估唔到4D嬴左...仲以為6B會嬴TIM....睇到5點9..同麥子樂起M記坐左陣.見到盧君朗同容國健..同佢地起到吹水,,坐到7點左右返屋企,食飯,沖涼,玩電腦.12點左右訓教LU..冇去到打波..因為腳痛=口=..返埋聽日唔洗返.好野^^~






訪客留言 (返回 mk2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]