今招起身...隻腳痛到幾乎行唔到-口-..可能之前已經抽筋..行路都痛痛地.仲去打波..搞到隻腳咁=口=之後阿媽打返學校話請半日假..之後繼續訓教..訓到11點幾左右..隻腳好返D,勉強行到..不過行好慢..食完飯..去返學.冇行路..去搭車..返到去..簽紙..見羅SIR.之後返課室.上音樂堂,起到簡班際歌唱比賽既歌曲..簡左希望,,,傻嫁..全班都唔想要呢首歌...慧德係要逼人要.之後又話下堂考唱歌..唔想唱=﹏=之後中史..起到聽書.LUNCH.食完飯起留下聽人唱歌...原來係FORM3比賽..LUNCH完後上返去..ALEX堂..起到玩..睇雜誌.好快過左..最後數學...又走左去臭達果邊...之後起到聽膠達扮狗叫..扮到好搞野...我同臭達狂笑///因為膠達扮到真係好KAI..放學...睇班際籃球...FORM4同FORM6決賽//估唔到4D嬴左...仲以為6B會嬴TIM....睇到5點9..同麥子樂起M記坐左陣.見到盧君朗同容國健..同佢地起到吹水,,坐到7點左右返屋企,食飯,沖涼,玩電腦.12點左右訓教LU..冇去到打波..因為腳痛=口=..返埋聽日唔洗返.好野^^~

|