今招起身,又返學...返埋放假啦..頂落去!!.返到去,打鐘..上堂..頭幾堂都無咩野..不過音樂堂就陰公=口=...考唱歌,慧德簡人叫..第一個竟然簡中我=口=....shit!逼於無奈走左去唱...我不嬲唱歌唔掂嫁嘛.唱完...即刻返左起個位到...聽其他人唱..未考哂..考左1x人左右..之後last係曹嘉蕙唱...全班靜哂.聽佢唱.佢真係唱得幾好聽
...小息..同張富.麥子樂果d起到練習果個英文果個朗誦..lunch要比賽....之後上堂..通識..都無咩野.有d悶.數學.又走左去傑仔果邊.膠達坐過唻.又起到扮狗叫.佢扮得好搞野XD!!lunch....食完飯落左hall..要比賽...到我地時.我有d緊張..之後起到讀..傑仔讀讀下唔記得左=口=...最後何欣浩又起到笑....不過整體唻講都背得幾好...美儀話如果拎冠軍..一人一杯麥旋風..哈哈..食硬你呀!最後..eng..美儀話我地岩岩朗誦實有獎拎..只係唔知冠亞季邊個,,,,之後考返oral..我有得補考...hehe..美儀話我講得好好...滿分25只係扣左1分..唔錯既成績....之後起到聽其他起到考...我冇聽.起到發呆,等放學,,之後放學前,成班推我,郭家欣,小志,臭達出去比賽果個xx野..又要上台..煩-口-...之後整完個powerpoint..落左去打波,之後唔想玩,同張富,麥子樂,何欣浩,煒仔玩馬騮搶球...我地起到玩何欣浩XD.之後6點左右比德茵趕..我地落左m記坐..坐到7點我返屋企,食完飯,9點左右又出唻打波,打到成12點..同張富去公園仔坐左陣.就走左lu.返到屋企.沖涼,之後訓教...好鬼累-口-
P.S.放假啦.爽!
|