MK

2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


2009-11-09 分類: 未分類

今日班足-.-

比人sm之下和左0比0=,= 算唔錯@_________@

最勁就系馬肇均-.-

系咁化險為夷-.- 球球波都比人k0左-.-

人地1B班咁神都力保不失到@__@

下場唔比佢打龍就真系晒哂^__________^

 

弱智皓-.- 獨食怪-____-

打龍個陣=.= 成個賓科士打咁-.-

 

最後個醫療室超正@______@

好似有勁多2e入左去=.=

 






訪客留言 (返回 mk97 的日誌)


ChengChloe 於 2009-11-14 09:28 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-14 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CaRoLchan55 於 2009-11-11 07:30 PM 發表:
CommEnt:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz=]
Posted at 2009-11-11 07:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nsw1212 於 2009-11-10 05:12 PM 發表:
cm吧=v=`
多謝我啦55`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ=]
Posted at 2009-11-10 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SwlLinG 於 2009-11-10 11:30 AM 發表:
你好狗-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解咁講T.T
Posted at 2009-11-10 09:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChengChloe 於 2009-11-10 11:24 AM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ=]
Posted at 2009-11-10 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siukwan1102 於 2009-11-10 11:22 AM 發表:
多謝讚賞-v-
我隻手指穿魚蛋T^T
而家超腫.....囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我隻腳仲衰T.T
Posted at 2009-11-10 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jennie1996 於 2009-11-10 11:15 AM 發表:
余小姐幫你紮腳?!
sogood!佢咁刻人憎,居然要帮紮腳@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系T.T
Posted at 2009-11-10 09:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jennie1996 於 2009-11-10 11:08 AM 發表:
0:0 so poor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55=.=
 仲要傷埋T.T
 thz=]
Posted at 2009-11-10 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fionahsu 於 2009-11-10 11:07 AM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz=]
Posted at 2009-11-10 11:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SwlLinG 於 2009-11-10 11:05 AM 發表:
CMCM;]
你終於打blog啦咩-,-
醫療室都有得你正-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯-.-]
系醫療室度個余小姐幫我紮腳-.-
個下佢好似幫我擦鞋咁xdxd
Posted at 2009-11-10 11:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]