27/7
好好好好好熱,熱到痴線,下個月今日盲系我生日啦!!!\
28/7
又系一個自閉日
29/7
又去學果d低b野,今次佢話要唱k,傻嫁咩?梗系冇人唱啦.
不過返屋企果時好開心=]吾話比你地知咩事>v<
30/7
今日系show小豬既生日,e+佢29碎lu~我同柯曉去左文化博物館,幾好反牙!有個館有得聽歌,
超in嫁!!
31/7
話咁快又過左一個月~時間過得好快,唉.....今日個姑娘冇返,我同winnie猛寸牙sir=]
買左小豬隻<<殘酷舞台>>:0系特別板,送左好多野!!!=>
1/8
今日我超慘lor@!!!!正當我睇ing<<殘酷舞台>>既時候...有人話比我知我表弟黎...頂!!
小豬真系好好睇!睇到我好想喊T_T好感人!我表弟黎左之後,佢當呢度系佢屋企咁,乜刀搞一餐,
正黑人憎(吾爆得粗)又系度嘈話要反WII,吾比佢反又扮晒野喊,佢搞到我冇睇到<<東張西望>>
今集有小豬MA....憎死佢牙!!!!
|