玩圓番泥lu 今日ok la 可惜班女唔洛水 唔係仲好玩 今野今左600幾蚊 我找找下錢忽然冇左20幾蚊 都唔知冰個仆街拎圓又拎-.- so sad-.-
咁多位 中秋快樂 天日3b 班活動@_@
向physics努力 第2科就Econ or 會計-_-"
今日真係好想打IT 個 on 9呀sir 味見過d人好似佢咁on 9-.- 茹sir都好過佢 ~_~ f.3生活 暫時冇野好玩 期侍f.4 我要入物埋同化學(加油)
搵人去2010動漫~_~ 有冇人去
全班升f.3 maybe 睇個天@@
唉 西班牙 你害死我-_- 買重你2比0 你就打個0比1-.- 今晚 買左好多@@ 第1場 2比1 第2場 0比0 第3場 1比1@@ 希望有場win@@
就怏到la 唔訓都要睇@@><
琴晚 睇圓波 超開心 一開始 紅魔鬼入3球 幾驚 點知 拜人入返你2球 紅魔鬼咁就8強出局 好開心@@