天空下的白雲
冇野好講~_~
mkcheung1995
暱稱: M.K.勳
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-04-27
2011-02-23
2011-01-26
新年買3 買到破產
小學老師結婚~~~
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 73
今日人氣: 0
累積人氣: 835
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


做功課@@ 愉快 分類: 未分類

今晚開始做功課@@做到2點9 今晚2點9 紅魔鬼打拜人 唉 琴晚 巴塞打阿仙奴 一開始阿仙奴入波先 入波係賓特拿 果球真係勁好野 可惜 巴塞一個美斯玩死你@@個人入4球 美斯 你係得架@@ 睇好你 美斯有可能最勁過c朗@@ 卡卡努力d @@ 你做足球先生果時真係好勁@@ e家就.......   今晚 紅魔鬼 等食屎la 一向都唔中意你 城班都玩暴力足球 唔知今年巴塞有冇機會呢@@希望你拎得到

琴晚真係比美斯吹脹=.= 最衰你地冇睇 如果唔係 真係o咀@@ 

做功課-.- 



2010 年 4 月 4 日  星期日   晴天


咁耐冇打blog 係因為冇野好打@@今日冇野做就開泥打幾句-.- 鬱悶 分類: 未分類

放假仲曬過反學 係屋企日日都係做果d野 起身 開電腦 食野 打機打到夜晚食飯 食圓飯就洗白白 洗圓又打機 打到2點幾(有波睇就睇波) 冇就反上床玩psp 玩到想訓就訓 日日都係咁 悶-.-

係e到 同大家講反句

清明節快樂-.-

 



2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


學界@@ 分類: 未分類

今日先係學界 3月16係錯架-.- 今日33比2(好似冇記錯) 總知就係我地石天大抄人地林護la@@ 林護d人9到咩咁 唔夠打就打人-.- 唉 比人撞左1次 個頭暈暈地 都係招打-.-" 第2次 拎波射果時 條友比我過左仲要捉住我返落泥-.- 唉 e野好鬼死金 頂唔到-.-" 要出場休息返陣 真係屌-.- 打圓場波  彈下彈下咁去食d野 食圓 返屋企訓-.-"



2010 年 3 月 1 日  星期一   晴天


屌~ 疲倦 分類: 未分類

屌你 今日去黃少清比賽 真係屌9你 人打波佢地打波 屌你 我拎到波諗住射果時 kick過泥 訓左係地下 仲要訓係到係咁轉 你呀媽 都唔知佢打波定打人~~重傷呀仆街-.- call得白車

 



2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


2010-02-27 滿足 分類: 未分類

屌屌屌@@ 今次真係比人屌 我老媽一反泥 就係咁嘈 又問我做咩唔同佢去 又問做咩城日都唔做功課@@我以經好過上年小小架la-__-"(真係得小小) 高左幾名咁la-_-"

星期1唔洗反學 不過3點要反學校門口等人 因為要去黃少清到比賽@@講真 今年d  F1 真係唔係幾得

3月16就係第一場學界la   希望今年我地都會第1xd

我要為2樣野+油

1係學界   2就係 我1定要升F3 因為 我要同妳同班呀@@



2010 年 2 月 24 日  星期三   陰天


2010-02-24 傷心 分類: 未分類

今年 我知左好多野 好多野都係我唔想知 不過個天又係到要比我知 我係度諗 我係唔係應該交比個天去同我決定 定係我自己去決定 ~~

唉 今年都唔知點解咁黑仔 今年班尾3 全F2 仲要192 今次食得屎 F2 LA  F3高唔過120就冇得打手球 真係黑仔



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


今年新年 呀媽肯比5千蚊做利是 ~正 愉快 分類: 未分類

今年我呀媽超好人xd><



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


點解你要咁同我講>< 傷心 分類: 未分類

點解 點解你比我果個答案會係咁 我只係想你比我果個答案唔係咁姐 咁都唔得~_~ 我不球天長地久 只球曾經擁有~