今日呢...
刀幾開心啦!!
潘潘~~ 我會錫曬你!
唉...今日超慘呀!
本來,今朝補Maths 補到11:30
但係,因為學校就Test
so要補多1 hour
好慘好慘
晏d又要補中文
wow~
超正!!
又可以見到我最愛的momo啦!!!
2010年啦
I hope今年可以過得順順利利~
Daddy今日唔洗番工
今朝,11:45am起身
食好早餐...同媽咪,細佬坐係sofa watch風雲雄霸天下
watch到12:45
溫通識
At night , watch09年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮...
各位 Happy New Year